وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی امام سجاد(ع)

به bdghir.blog.ir خوش آمدید

این وبلاگ برای اطلاع رسانی ارسال خبر طراحی شده است و توسط مدیر فضای مجازی حوزه بسیج دانش آموزی مدیریت می شود.

بایگانی

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

شعر از غلامرضا محیط در باره روز دانش آموز

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

به مناسبت یوم الله 13ابان ماه روز دانش آموزتوسط غلامرضامحیط

دلنوشته ماه مبارک رمضان

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ق.ظ

سلام

خدا رو شکر می کنم که باز هم یه ماه رمضون رو دیدیم و باز هم میتونیم یه چند روزی رو با خدای خودمومن باشیم...

خوش آمدید

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ق.ظ

سلام خدمت شما مراجعه کننده عزیز از اینکه به وبلاگ حوزه بسیج دانش آمزی مراجعه کردید متشکریم

اگر مایل به رویت سایت حوزه یا سایت صالحین دانش آموزی هستید به منو سمت چپ صفحه مراجعه کرده و از قسمت پیوند ها به سایت حوزه وصالحین دانش آموزی مراجعه کنید.

آگهی


ما برای تشکیل شورای فضای مجازی حوزه نیاز به دانش آموزانی حرفه ای در این زمینه داریم از دانش آموزانی که در زمینه سایت ، وبلاگ ، برنامه نویسی ، فتو شاپ ، کلیپ سازی مهارت دارند خواهشمندیم به حوزه بسیج دانش آموزی امام سجاد (ع)  مراجعه یا با مدیر فضای مجازی حوزه (محمد امین صفری) تماس حاصل فرمایید.

تلفن:071-54524080

آدرس : قیر جنب بانک انصار

چرا خمیازه می کشیم؟

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ق.ظ

هیچ‌کس با اطمینان نمی‌تواند به این پرسش پاسخ دهد. دانشمندان می‌دانند که سطح برخی از انتقال‌دهنده‌های عصبی مغزی (از جمله دوپامین و سروتونین)، میزان خمیازه کشیدن را افزایش می‌دهد و سطح مسکن‌های طبیعی بدن مانند اندورفین باعث کاهش تعداد خمیازه‌ها می‌شود.
یک نظریه برای توجیه خمیازه کشیدن این است که دم عمیق و بازدم کوتاه، اکسیژن بیشتری را وارد ریه‌ها می‌کند و سطح دی‌اکسید کربن را کاهش می‌دهد؛ این نظریه توضیح می‌دهد که چرا ما به هنگام خستگی، کسلی یا گیر افتادن در اتاقی خفه خمیازه می‌کشیم. اما در حقیقت خمیازه کشیدن نه تنها راه کارآمدی برای افزایش سطح اکسیژن نیست، بلکه حتی با وجود دادن اکسیژن اضافی به فرد، باز هم نمی‌توان جلوی خمیازه کشیدنش را گرفت.

مهمترین نتیجه روزه چیست

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ق.ظ

جت الاسلام والمسلمین شیخ علیرضا حدائق در این محفل قرآنی به تبیین عظمت ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت

شبکه های اجتماعی

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

امروزه با وجودبهبود یافتن تکنولوژی و به خصوص تلفن های همراه و اینترنت روز به روز نمونه های دیگری از شبکه های اجتماعی در دسترس مردم قرار می گیرد اما همیشه کیفیت و امنیت و همچنین امکانات این شبکه ها با توجه به کارایشان مورد تحلیل قرار گرفته است به همین منظور مصاحبه ای با دکتر جعفری مسئول اطلاع رسانی بسیج شد که در این مصاحبه ایشان فرمودند بهترین کار این است که در این شبکه ها حضور پیدا نکنیم اما اگر واقعا علاقه مند به شبکه های اجتماعی هستید می توانید پیام رسان سلام را جایگزین تمام برنامه های دیگر کنید .

پیشنهادایشا پیشنهاد خوبیست شامی توانید این نرم افزار را ازدر ادامه مطالب  دانلود و بر روی تلفن هوشمند اندرویدی خود نصب نمایید.